Op weg naar Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Op weg naar Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Op weg naar Zubiri

Blijf op de hoogte en volg Frans

21 April 2014 | Spanje, Zubiri

Zubiri:

Maartje heeft afscheid genomen en is eerder vertrokken. Een goede zaak want we willen veel boeiende mensen ontmoeten en niet aan elkaar klitten. Vandaag veel klimmen en steil dalen, een aanslag voor mijn rechter knie. Ik ben vandaag veel opgetrokken met Peter, een ex bloembollen kweker en nu werkzaam bij de Cargo van KLM. Gisteren gegeten met een onderwijs direkteur van 66, die fietste, die een vrouw had van 33 jaar en 8 jaar jonger was dan zijn zoon uit zijn eerste huwelijk. Maartje was gescheiden en had een relatie met een getrouwde man...En ik, ik heb Els en daarmee een huwelijk, waar anderen hun hele leven voor moeten zwoegen.

We hadden vandaag mooi weer. Ik slaap in een herberg met 8 mensen in stapelbedden, hopelijk zit er geen snurker bij. Als oudere (ik zie nauwelijks mensen van boven de 60) heb je recht op het onderste bed.


  • 21 April 2014 - 18:09

    Miets:

    Frans, zo zullen er nog vele "boeiende" mensen volgen. Je zult verstelt staan van wat men je allemaal vertelt. Die denken toch, tegen Frans kan ik dat zeggen, die kijkt al luisterend en zien we na de camino niet weer!!! Gisteravond bij kruispunt was er nog een uitzending over de weg naar Santiaogo, dit als vervolg op eerdere uitzendingen over de camino.
    Groet Miets

  • 21 April 2014 - 21:18

    Wim:

    Hoi Abuelo François.
    Begint "het" al te wennen. Lopen, mensen ontmoeten, eten, slaapplaats zoeken....Zo te horen heb je als "Opa" dus al privileges. Wel gemakkelijker als je het onderste bed toegewezen krijgt. Voor de eventuele snurkers bestaan oordoppen. Die heb je beslist bij je.
    Welterusten.
    Groeten
    Wim

    PS: Hoe laat (vroeg) begint je dag?

  • 22 April 2014 - 14:42

    Petra:

    Snap ik nu goed dat als je in een gecompliceerde relatie verkeert, je eerder geneigd bent op bedevaart te gaan? Vergeving van de zonden?

  • 23 April 2014 - 00:14

    Paul En Helly:

    Hoi Frans, Je snapt natuurlijk wel, dat we je doen en laten nauwlettend in de gaten gaan houden. Je had je voorgenomen om lekker te "ont-haasten" en te "ont-moeten". En wat gebeurt er, je gaat weer als een speer. Vergeet niet om ook te genieten. De komende dagen krijg je leuke plaatsjes zoals Puente la Reina en Estella. Mijn refugio in Estella is de Albergue de la Parroguia van de San Miguel-kerk. Dit vlak achter de historische brug.Groetjes en sterkte.

  • 24 April 2014 - 07:28

    Martine:

    Hola Frans,

    ik zie je lopen daar in de verte! Geweldig hoor.
    Als ik de MZG poort uit rijd, denk ik deze dagen aan jouw tocht. Dat inspireert.
    Mucha fuerza, Martine

  • 24 April 2014 - 11:03

    Rene En Joan :

    Zorg dat je je knietjes in de gaten houd
    Misschien een goede verzorgster die eens kan masseren
    Er is genoeg jong grut om je heen
    Geniet er van
    Verheugen ons op je verslagen

    Groet Joan en Rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zubiri

Op weg naar

Santiago de Compestella!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer terug naar huis!

18 Juni 2014

Biarritz

17 Juni 2014

Guggenheim

16 Juni 2014

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 16993

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 04 Juni 2014

Op weg naar

Landen bezocht: