Zaterdag 26 april - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 april - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 april

Door: opafrans

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 April 2014 | Spanje, Logroño

In Logrono bleek een feest te zijn waardoor alle herbergen bezet waren. Omdat ik een vroege vogel ben was ik wel verzekerd van een plaats. Ik zag pelgrims na een dag regen verkleumd weggestuurd worden, alles was vol. Dat risico ligt voortdurend op de loer...´s Avonds met de Vlaming Timo en de Duitser Sebastian de lekkerste tapaz ooit gegeten.
We treffen mooie mensen, de taalbarriere verbleekt, ook met improviseren heb je mooie contacten.
Andere dagen eten we een pelgrimsmenu wat hooguit 10 Euro kost en wat drie gangen bevat. Een fles Riojawijn is bij de prijs inbegrepen en van hoge kwaliteit. Dat afvallen zal wel tegenvallen...

  • 28 April 2014 - 14:29

    Petra:

    Ach lieve pap, wat geniet je heerlijk, en geniet ik op afstand mee! Blijf dat doen, en KOESTER alle mooie momenten. Vanuit Leeuwarden, dikke kus, Petra

  • 01 Mei 2014 - 16:22

    Fried:

    Hoi Frans, ik lees en zie dat je geniet, ga zo door. Hartelijke groet en tot een volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

Op weg naar

Santiago de Compestella!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer terug naar huis!

18 Juni 2014

Biarritz

17 Juni 2014

Guggenheim

16 Juni 2014

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 16985

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 04 Juni 2014

Op weg naar

Landen bezocht: