Redecilla del Camino - Reisverslag uit Redecilla del Camino, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Redecilla del Camino - Reisverslag uit Redecilla del Camino, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Redecilla del Camino

Blijf op de hoogte en volg Frans

28 April 2014 | Spanje, Redecilla del Camino

We hebben een luxe onderkomen: een kamer met slechts 4 bedden ! Het voelt als een luxe, minder gesnurk en geroezemoes. Ik tref een Nederlander die een karretje achter zich aantrekt. Hij vertelt trots dat hij enkele weken op SBS - televisie is geweest. Hij is 82 jaar en trekt heel Europa door. Hij is praatziek en laat zich niet of nauwelijks onderbreken. Hij neemt zoveel ruimte in dat ik vermoed dat zijn echtgenote het karretje voor hem heeft gekocht om zodoende thuis wat rust te krijgen…Ook dit is de Camino !

Verslag uit: Spanje, Redecilla del Camino

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014