Boadilla del Camino - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Boadilla del Camino - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Boadilla del Camino

Blijf op de hoogte en volg Frans

03 Mei 2014 | Spanje, Boadilla del Camino

De wegen zijn eindeloos in het wijdse landschap. We moeten voldoende proviand meenemen omdat de streek dun bevolkt is en er nauwelijks bars of winkels zijn. Het moet in de zomer een zware tocht zijn omdat er nauwelijks schaduw is en de zon uitdroging kan veroorzaken. Onze temperatuur is dragelijk en de wind voelt als een aangename föhn.
Onderweg tef ik Christiane, een psychologe uit Potsdam. Ze heeft veel moeite moeten doen om lang vrij te krijgen en ze heeft een ontsteking aan haar scheenbeen. De volgende dag blijkt dat een dokter het verder lopen niet verantwoord acht en ze moet naar huis. Deze drama's maak ik vaker mee; mensen hebben zich uitgebreid voorbereid, hebben jarenlang vakantie voor de camino gespaard en dan moeten ze de camino afbreken omdat ze geblesseerd raken. Soms te weinig getraind, maar ook vaak domme pech.

Verslag uit: Spanje, Boadilla del Camino

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014