Foncebadon - Reisverslag uit Foncebadón, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Foncebadon - Reisverslag uit Foncebadón, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Foncebadon

Blijf op de hoogte en volg Frans

11 Mei 2014 | Spanje, Foncebadón

Foncebadon ligt op 1440 m. hoogte. De wegen zijn voor auto's praktisch onbegaanbaar. Er staan slechts een paar huizen en een kerkje waarvan de pastoor een herberg runt en samen met zijn gasten kookt. Wij zaten in een andere herberg, waar milieubewust werd geleefd, gezond werd gegeten en waar gelegenheid was tot yoga. 3 Gedreven jonge mensen hebben de drukte van de maatschappelijke leven verlaten en realiseren hun idealen met het beheren van deze herberg.
Dit zie ik vaker; mensen die kiezen voor een primitief leven, die afzien van luxe en conform en die de camino-gedachte uitdragen; dienstbaar en behulpzaam zijn t.b.v. de medemens.

Verslag uit: Spanje, Foncebadón

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014