Volbracht! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Volbracht! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Volbracht!

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Mei 2014 | Nederland, Heerlen

Mijn wens is uitgekomen. Na mijn pensionering vanaf januari 2014 was de Camino de overgang tussen de tweede en derde levensfase. Ik heb dankbaar teruggekeken op mijn leven tot dusver, een goede opvoeding, een prachtig gezin gekregen, kinderen en kleinkinderen, een mooie baan succesvol beëindigd, een goede gezondheid.
Ik heb nagedacht hoe ik mijn leven verder gestalte ga geven en ik ben tijdens de Camino door de vele gesprekken hierin erg gesteund.
"De Camino begint pas, als je thuis bent" , zo wordt gezegd. De toekomst zal het uitwijzen.







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Op weg naar

Santiago de Compestella!

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Weer terug naar huis!

18 Juni 2014

Biarritz

17 Juni 2014

Guggenheim

16 Juni 2014

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 16971

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 04 Juni 2014

Op weg naar

Landen bezocht: