Op weg naar Pamplona! - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Op weg naar Pamplona! - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Op weg naar Pamplona!

Blijf op de hoogte en volg Frans

11 Juni 2014 | Spanje, Pamplona

Wat schetste onze verbazing, om kwart voor acht de volgende ochtend werden we ruw uit onze slaap gewekt, mevrouw verwachtte dat we om half 9 de kamer verlaten hadden. We schrokken ons gek, maar wilden ook wel snel weg. Zo waren we dus in alle vroegte
(echte pelgrims waren natuurlijk al lang onderweg) onderweg.
Dit beviel zo slecht dat we daarna alleen maar in goede hotels hebben geslapen.Door de Pyreneeën met mooie panorama's reden we naar Roncevalles. Hier hebben we de herberg bezocht waar Frans geslapen had. Hier hebben we ontbeten met heerlijke koffie en zijn op weg gegaan naar Pamplona. We hebben de stad uitgebreid bezichtigd.

Verslag uit: Spanje, Pamplona

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014