Onderweg naar Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Onderweg naar Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Burgos

Blijf op de hoogte en volg Frans

13 Juni 2014 | Spanje, Burgos

Vanuit Logrono reden we door het prachtige landschap, bezochten de Santo Domingo de la Calzada (de kathedraal met de kippen) en vervolgden onze weg door de Riojastreek via Belorado en Tosantos naar Burgos. Al rijdende voelde Frans allerlei ervaringen en gevoelens weer terugkomen en het was fijn dat hij die met mij kon delen en toelichten. Ik kon me nu een beeld vormen van de wandeltocht en dingen die ze met elkaar meemaakten. Frans beleefde de bezichtiging van de kathedraal in Burgos anders; hij was uitgerust en fit en kon daardoor langer stilstaan bij allerlei details, wat de beleving intenser maakte.
s'avonds was de wedstrijd tussen Spanje en Nederland. Bij het begin van de wedstrijd waren er een aantal Spanjaarden die meekeken, naar mate de tijd vorderde vielen er steeds meer weg. Gelukkig met de 5-1 uitslag gingen we slapen…