Tosantos - Reisverslag uit Tosantos, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Tosantos - Reisverslag uit Tosantos, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Tosantos

Blijf op de hoogte en volg Frans

29 April 2014 | Spanje, Tosantos

We verlaten geleidelijk de Riojastreek. Tijdens de pelgrimsmenu's worden we vergast op heerlijke rode wijn, die voor een habbekrats te verkrijgen is. Ook de cafe Americana, gecombineerd met een brocadilla (belegd stokbrood) is heerlijk. De meeste mensen drinken cafe leche waar veel melk inzit. De wijnvelden maken plaats voor korenvelden. Omdat we 's morgens vroeg gaan lopen, genieten we van de zonsopgang, van de dauw, van de ochtendnevel, van de zingende vogels en van de stilte. Ook deze sfeer is een belangrijk onderdeel van de camino

Verslag uit: Spanje, Tosantos

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014