Mansilla de las Mulas - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu Mansilla de las Mulas - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Frans Schlooz - WaarBenJij.nu

Mansilla de las Mulas

Blijf op de hoogte en volg Frans

07 Mei 2014 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Vandaag een herberg met koud water. Ik trek veel op met Agatha, maar ook Belgische Timothy, Duitse Sebastian, Amerikaanse Rebecca, Duitse en een Nederlandse Eva, Italiaanse Giovanna en Duitse Timu maken deel uit van onze groep. Onderweg passeren we Reliegos waar een hippie een drukbeschilderde bar beheert en muziek uit de jaren 60 draait Op de muur allerlei kreten zoals "no pain, no glory".
Bij aankomst in de herberg drinken we soms eerst een biertje, daarna gaan we douchen, doen we soms een wasje, gaan even rusten en rond 17.00 u. nemen we een kijkje in het dorp waar we beland zijn. Rons 19.00 u. eten we een pelgrimmenu en tegen 21.00 u. kruipen we het bed in.

Verslag uit: Spanje, Mansilla de las Mulas

Aangekomen

15 Juni 2014

Al dicht in de buurt!
Frans

Van eind april tot begin juni loop ik van St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. Volg op deze site mijn avonturen en belevenissen, en bovenal: ieder contact is welkom !

Actief sinds 09 April 2014